EkoCid je stvaran, reagujte.

EkoCid je stvaran, reagujte.
Nije na drugima, na Vama je! Nismo nasledili ovu planetu od svojih predaka- pozajmili smo je od svoje Dece

понедељак, 15. март 2010.

Gradski Park,trkacka staza Usce - S I V



Trkacka staza Usce dugacka je 2.317 metara. Propusna moc staze je 22 automobila.Zbog održavanja auto-trka na kružnoj stazi „Ušće”, ( obicno oko 5. i 6. jula ) menja se režim rada linija GSP,
Kako se mnogi vozaci zale, Sređivali su asfalt pred trku i tako su ga dobro sredili da su se odvaljivali komadi svaki puta kada bi prešli preko tog dela, tako da je već u prvim krugovima tu nastala ogromna rupa pa je bilo smešno gledati vozače kako umesto idealnom linijom obilaze rupu na sred "staze".
foto: Dicky (nesrece su ceste na uscu)
FIA GT trka u Beogradu – 2010? Tokom proteklih godina bilo je dosta pokušaja da se napravi prava trkačka staza u Srbiji, koja bi mogla da zadovolji FIA bezbedonosne standarde. Nažalost, svi ti pokušaji su ostali samo to - pokušaji. Da li je najnoviji tračak nade da će u Beogradu biti sagrađena trkačka staza, na kojoj bi čak mogla da se vozi FIA GT trka i realan?
Iako su tokom proteklog perioda kao potencijalni organizatori izgradnje pravog trkačkog kompleksa u raznim nepotvrđenim vestima bile razne domaće i strane ličnosti, počevši od bivšeg ministra Velje Ilića, Bernija Eklestona, pa sve do vlasnika medijske kuće SAT - Mirka Alvirovića, tu trkačku stazu nismo izgradili.
Krajem godina, na redovnoj dodeli nagrada, koju organizuje Sportski Auto Moto Savez Srbije (SAMSS), predsednik ove organizacije je izjavio da su u toku pregovori za izgradnju trkačke staze na „Ušću", što je većini gledalaca ili čitalaca izveštaja sa ovog događaja verovatno i promaklo.
Nama, koji smo već bili obavešteni o ovakvoj mogućnosti, to je bio prvi znak da stvari ovoga puta možda imaju realnog osnova.
Top automobili na Ušću? Ovih dana je stigla nezvanična potvrda da je grad Beograd obezbedio potrebne dozvole, a da će po svemu sudeći, poznata medijska ličnost i trkački vozač, Andrej Kulundžić biti jedan od glavnih aktera u ovoj organizaciji. Grubi plan, kako saznajemo, je da se staza proteže od "Brankovog Mosta" pa do Hotela Jugoslavija.
Ne samo što su finansije i dozvole obezbeđene, već su pregovori sa SRO i FIA u završnoj fazi da se u Beogradu 2010. godine, nakon izgradnje staze, vozi FIA GT trka!
Ostaje samo da se nadamo da i ovaj plan neće propasti pre nego i započne realizacija.
video, trke usce 91. sikana ,
Član njihovog tima Đorđe Bajić bio je zgrožen uslovima pod kojima ovi momci voze.
– Staza na Ušću je prava klanica, toliko je neobezbeđena da bezmalo svake godine neki od vozača pogine, a u subotu se nesreća zamalo ponovila. Zbog toga nam ne dolaze takmičari iz okruženja i kao Beograđanin ističem da je sramota za moj grad što ne izdvoji 150.000 evra i ne napravi stazu dostojnu velegrada – naglasio je Bajić, a Asanović klimajući glavom potvrđivao.
Njihovo mišljenje delio je i naš najtrofejniji vozač svih vremena, Užičanin Milun Vesnić.
– Dve decenije sam učestvovao na trkama po svetu. Svaka metropola ima aerodrom, hipodrom i autodrom. Beograd ga nema i neće ući u red metropola dok ne uredi i obezbedi stazu na Ušću – objasnio je Vesnić. Škripa vrelih guma na Ušću naslovi.net
~~~~
S I V
Zeleni pojas između Dunava i Bulevara Mihaila Pupina, sa objektima SIV, zgrade bivšeg CK i Muzeja savremene umetnosti kao pojedinačnih objekata i akcentima u slobodnom prostoru, predstavlja važan element identiteta centra Novog Beograda, ali i Beograda u celini i njegovog izlaska na Savu i Dunav. On je zajedno sa Velikim Ratnim ostrvom deo zelenog srca Beograda, koje se može uređivati isključivo kao javni gradski park. Deo obale Dunava naspram Velikog i Malog Ratnog ostrva od postojeće obaloutvrde kod hotela Jugoslavija do Ušća, planirati sa plitkim trevnatim nasipom i sa autohtonom vegetacijom.
Planirano je da zgrada bivšeg CK dobije novu namenu sa komercijalnim i centralnim funkcijama, da pojas zelenila prema Bulevaru Nikole Tesle bude sačuvan i da objekat i dalje ima ulogu jednog od gradskih repera. Zbog istaknutog mesta i značaja u panorami grada, poželjno je raspisivanje konkursa pre regulacione razrade.

Zelenilo
Evidentan je manjak zelenih površina, te je imperativ da se očuvaju sve postojeće, uz dodatni uslov da kontaktne zone treba planirati sa višim standardom zelenila. Najznačajnije zelene površine su Gradski park i Dunavski kej, na kojima nije dozvoljena izgradnja novih objekata. Potrebano je ostvariti kontinuitet zelenila na dunavskoj obali, sve do Ušća. Lesni plato je dominantan u slici grada sa glavnih ulaznih pravaca i sa Dunava, te se planom predviđa njegovo čuvanje sa formiranjem zelenih masiva duž krune i, gde je to moguće, na kosinama platoa. Zelenilo na kruni segmenata lesnog platoa koji se nalazi na obodu Starog jezgra Zemuna ima i ulogu zaštitne panorame i ambijenta ove zaštićene prostorne celine.
vise: SACUVAJMO BEOGRADSKE PLATANE FB grupa

Нема коментара:

Постави коментар

Molimo Vas da ne ostavljate neprimerene komentare
Hvala